reede, 12. veebruar 2016

Kuidas Raimo on ehitusmees ja Janne laenuhaldur

No tere tere kõik see pere.
Ei aita siin mingi vabandus miks kirjutanud pole, asun kohe asja kallale.
Viimati rääkisin Sydney esmamuljetest, ega need siiani muutunud pole. Ilm on natuke rohkem Eesti suve moodi kui Perthis oli, nimelt on rohkem vihma kui teisel pool Austraaliat kuid kohalikud räägivad et nii vihmast suve pole ammu olnud. Ma ütleks et isegi mõnus vahelduseks sest kuumus farmis ajas vahepeal ikka pea väga sassi, siin on vähemalt õhku mida hingata.
Hea on iga päev välja minna teades et ei pea midagi soojemat peale panema ja plätud ning päikeseprillid on parimad sõbrad.

Inimesed on siin kurjemad kui Perthis olid. Meenutab natuke eestlasi kes tänaval vastu tulles pikudega tappa tahaksid. Eile skaipisin emaga ja rongis sõites näitasin kui ägedad istmed on, et saab seljatuge ühele või teisele poole panna, saab valida kas sõidad selg ees või nägu ees ja selle ajal sain kurjasid pilke. Mind ajas muidugi naerma kui hindavad inimesed on. Täitsa ükskõik nendest :D

26. jaanuar oli siin Austraalia päev. Seda tähistatakse igal pool Austraalias. Sydneys sai kõikvõimalikes parkides kontserte nautida. Oli palju mida vaadata ja süüa. Käisime ise Ooperimaja juures kontserdil uudistamas mis seal toimus. Rahvast oli rohkem kui inimesi ja käima pidi aegluubis. Kõndisime üle Harbour silla, sealt nägime kuidas kõik jahid ja laevad showd tegid. Panen siia pildimaterjali ka, on huvitavam:




Kui siit pildilt vaatate paremal ees reas on natuke madalamad majad, siis meie elame seal madalate ja nende taga kõrgete vahel. 





Mida veel teinud oleme?
Peaaegu iga õhtu käime ooperimaja ja silla juures jalutamas ja pargis istumas. Ei taha üldse kodus passida kui siin on nii mõnus ilm ja palju mida nautida.

Pole kusjuures kordagi siin randagi jõudnud. Kaks esimest nädalat kulusid mul töö otsimisele. Kusjuures kui siin praegu niimoodi ütlen siis meil sai täna kuu aega Sydneys. CV-d saatsin vast 100, kappasin jala kõik võimalikud kauplused läbi ja anusin et nad mu tööle võtaksid. MITTE ÜHTEGI kutset ei tulnud. Ise arvan et mul on liiga hea CV, oleks võinud muidugi valetada et olen ainult klienditeenindaja olnud aga tahtsin õige töökogemusega proovida, ilmselgelt see vairant ei töötanud. Või teine variant et nad ei taha võtta working holiday viisaga töötajaid kuna sellel on piirang, et ühes ettevõttes tohib töötada maksimum pool aastat ning jaekaubanduses on nii kui nii töötajate vahetumine suur ja viimane mis nad tahaksid oleks veel üks mitte püsiv töötaja võtta.
Nii ma siis olin ilma tööta 2 nädalat ja mõtlesin juba et pean oma eluhirmuga silmitsi seisma ja restorani teenindajaks minema. Ausalt see on miskipärast viimane asi mida teeksin. Õnneks sinnamaani asjad ei läinud ja kaks nädalat tagasi käisin Credit24s vestlusel, et põhimõtteliselt inkassona tööle hakata kuid see polnud mida mina tahtsin ja ma polnud täiesti sobiv kandidaat samuti. Selle asemel sain samasse ettevõttesse laenuhalduriks ehk minu igapäeva tööks on väikelaenude läbi töötlemine kas klient saab laenu või mitte. Niimoodi öeldes tundub lihtne kuid tegelikult on seal väga detailsed nüansid mida peab teadama. Töökaaslased on mul ägedad, kõik on noored  ja lahedad. Nii et hetkel sobib see töö igati.

Raimo sai alguses kohe kokana tööd ja pani oma CV ülesse Gumtreesse kus kõik osta-müü-vaheta-kandideeri jne kuulutused on ning sai kohe portsu pakkumisi. Käis usinalt vestlustel ka. Peale seda kui tema ülemus 4 päeva ei öelnud millal Raimo tööle minema peab, mõtles ta et nii ei saa asju ajada ja saatis ülemuse peesse ja hakkas edasi otsima. Nii ei saa öelda töötajale, et homme pead tööle tulema või et töötaja peab ise nagu tikutulega ülemust taga ajama, et graafikut teada. Ja siis oli Raimo nädal aega tööta, käis vestlustel kuid midagi kindlat polnud ja ta valis ka, igasse kohta ka kohe tööle minna ei tasu. Kuna meie  äge korterikaaslane Kristjan töötab ehitusel siis Raimo küsis et ehk saaks ka sinna. Mõeldud tehtud, Kristjan rääkis ülemusega läbi ja sellel nädalal on Raimo labidaga rohkem tööd teinud kui kogu elu jooksul kokku, kilomeetreid seinu värvinud ja korraliku joodiku päevituse saanud. Mida rohkem tahta :D
Järgmine nädal saab veel seal töötada ja kui hästi läheb, saakski sinna tööle jääda sest palk on mustalt kätte ja mitte üldse halb.

Mida veel teinud oleme? Mina olen joonistanud, üllatus üllatus. Raimo käib siin kõivõimalikes kohtades piljardit mängimas ja tal on siin juba selline maine, et teda ei taheta võistlustelegi lasta sest ta on liiga hea, ei taheta et algajate võiduvõimalused kohe prügikasti viskaks. Raha peale ka keegi mängida ei viitsi sest Raimo on liiga hea. Aga siin kodu lähedal piljardisaalis on iga teisipäev võistlus kus kõik võivad osaleda ja ükskõik mitu korda. Sealt on kahe karikaga koju tulnud. Ilmselt saadame varsti kohvritäie karikaid Eestisse :D


Vaadake kui blond ta on :D Ma olin ka vahepeal kui juukseid ei värvinud, pleekisin korralikult ära.

Raimo käib muidugi siin kõik jalgpalli trennid ja võistlused järgi mida ta teisel pool Ausrtaaliat teha ei saanud, nii et esmaspäevast reedeni on tööl, esmaspäeva õhtul jalka, teisipäeval piljard, kolmapäeval piljard, neljapäeval jalka, laupäeval jalka, pühapäeval piljard :D Ja minu jaoks on tal aega ainult reedel :D
Piljardis käib nii palju sest ta on siin ühes tiimis kus on võimalik võidu puhul Las Vegassesse saada ja võistlused kestavad 3 kuud.

Homme pidi ilus ilm tulema, ehk saan ka ilusa jume ja Raimo saab oma t-särgi seljast ära päevitatud.
Hetkel lõpetan ja räägime teine kord :)

3 kommentaari:

  1. Laenukrediidiasutused säästsid mind, kui polnud lootustki (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Tere, kõik siin foorumis olevad inimesed, olen John Michael
    USA-st, ma ei suuda uskuda, et jumal tegelikult eksisteerib alles siis, kui mind lunastati ja päästeti rahalisest sidemest. Olin sattunud finantskriisi ja pidin maksma mõned arved. Proovisin abi otsida pankadest, kuid tulutult, proovisin abi otsida ka Internetist, vaid selleks, et kohtuda petturitega, kes teesklesid end eraviisiliseks laenuandjaks ja tegid mu 15000 dollarist lahti ega saanud mu laenu, alles siis, kui JUMAL tutvustas mind hr. Eelija sõber, kes päästeti rahalistest probleemidest ja hr Elijah andis talle 100 000,00 dollari suuruse laenu, nii et võtsin ta nõuande ja võtsin ühendust Moore Loan Company'ga ning ühe nädala jooksul anti mulle mulle 250 000 dollari suurune laen. ma soovitan kõigil, kes otsivad madalat 2% intressimääraga laenu. Teen seda seetõttu, et olen nii õnnelik, et olen finantssõltuvusest väljas ja olen jälle rõõmu täis ning elu on tänu Jumalale ja härra Eelijale lihtne. Laenukrediidiasutustega saate ühendust võtta aadressil (loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991

    VastaKustuta
  2. Laenukrediidiasutused säästsid mind, kui polnud lootustki (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Tere, kõik siin foorumis olevad inimesed, olen John Michael
    USA-st, ma ei suuda uskuda, et jumal tegelikult eksisteerib alles siis, kui mind lunastati ja päästeti rahalisest sidemest. Olin sattunud finantskriisi ja pidin maksma mõned arved. Proovisin abi otsida pankadest, kuid tulutult, proovisin abi otsida ka Internetist, vaid selleks, et kohtuda petturitega, kes teesklesid end eraviisiliseks laenuandjaks ja tegid mu 15000 dollarist lahti ega saanud mu laenu, alles siis, kui JUMAL tutvustas mind hr. Eelija sõber, kes päästeti rahalistest probleemidest ja hr Elijah andis talle 100 000,00 dollari suuruse laenu, nii et võtsin ta nõuande ja võtsin ühendust Moore Loan Company'ga ning ühe nädala jooksul anti mulle mulle 250 000 dollari suurune laen. ma soovitan kõigil, kes otsivad madalat 2% intressimääraga laenu. Teen seda seetõttu, et olen nii õnnelik, et olen finantssõltuvusest väljas ja olen jälle rõõmu täis ning elu on tänu Jumalale ja härra Eelijale lihtne. Laenukrediidiasutustega saate ühendust võtta aadressil (loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991

    VastaKustuta
  3. TESTISTAMINE KUIDAS MINU LAENU SAAN JURIIDILISEST ALLIKAST (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Tere, ma olen nime järgi proua Judy ja ma elan Jordaanias Russeifa linnas. Ma olen nii palju õnne ja rõõmu täis, tahaksin rääkida Jumala headusest minu elus, pärast nii mitu kuud proovimist saada laenu Internetis ja oli pettus, nii et mul tekkis meeleheitlikult võimalus saada laenu seaduslikult laenuandjalt Internetis, siis näen sõbra kommentaari nimega Tracie Rush ja rääkisin sellest legitiimsest laenufirmast, kus ta sai oma laenu kiirelt ja hõlpsalt, ilma stressita , nii et ta tutvustas mind hr Elijah-nimelise mehega, kes kontrollib firmat nimega Loan Credit Institutions, ja seepärast palusin madalat 2% intressimääraga laenusummat (90 000,00 USD), nii et laen kiideti heaks ja deponeeriti oma pangakontole, mille abil ma suutsin oma ettevõtte käivitamiseks ja arvete tasumiseks laenu saada, seega soovitan kõigil, kes on huvitatud kiire ja lihtsa laenu saamisest, võtke palun nendega ühendust e-posti teel :( loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991 saate mis tahes vajalikku laenu d täna,
    tänan teid, kui lugesite minu elu suurimaid tunnistusi.

    VastaKustuta