kolmapäev, 16. august 2017

Raimo võitis piljardis, lõi värava ja Nimbin

Heihoo :D

Palju on jälle rääkida ja näidata,  seega asun kohe asja juurde.

Saatsin eile Raimo lennuki peale, jõudis pärastlõunal Uus-Meremaale kus Okeaania lahtistel meistrivõistlustel 9 pallis ja 10 pallis osaleb. Tuleb tagasi alles 21sel augustil. Täna on eelvoor ja homme saab põhivõistlusele kui ilusti mängib.
Enda sõnade järgi on vorm ja tunnetus hea. Ta vist pea kuu aega järjest, va 2 päeva, piljardisaalis mängimas on käinud. Nii et harjutada on saanud tavalisest rohkem. Pluss muidugi üleelmisel nädalavahetusel võitis üle pika aja esimese koha ära ka. Selle sama Las Vegase liiga raames mida ta vedas, oli finaalmäng, kus kõikide tiimide hulgast 32 parimat mängijat omavahel võistlema pandi.

Käisin ise üle pika aja mõnda Raimo võistlustest vaatamas. Seekord oli kuidagi kindel tunne, et oh ma tahaks väga vaatama minna. Mulle ei meeldi siis käia kui ta mingi vea teeb mille pärast endast välja läheb. Ma nagu tunneks seda sama tunnet mis tema :) Aga sellel võistlusel mängis ta väga hästi. Võrreldes eelmise korraga kui kaasas käisin, kindlasti paremini. Tunnetus laua ümber oli juba nähtavalt teine. Mõnus oli vaadata. Eks vigu ikka juhtub aga rohkem peab paremini mängima.

Nii ta esimese koha saigi. Auhinnaks kas 1000 dollarit või lennupiletid Las Vegases olevale päris suurele võistlusele. Nende kahe vahel võib valida. Klõpsutasin võistlustest pilte ka, siin nad on:






Väga hästi sobivad lühemad tööpäevad, saab nüüd rohkem enda hobidega ka tegeleda. Mõttetu orjata päevast päeva. Raha on tähendusetu kui enda lemmikuid tegevusi teha ei saa.

Paar korda nädalas käib ta ju jalgpallis ka. Päris tublid on Eesti kutid siinsete jalkavendadega võrreldes. Eelmisel saalijalka mängul lõi Raimo värava ka. Eriti äge :) ta pole saanud seda pikka aega teha, koguaeg kaitses. Ja kui piljard Uus-Meremaal läbi siis saan ta lõpuks jõusaali kaasa tarida :D

Igatahes, ma kirjutan ennem asjalikud teemad üles ja lõppu räägin meie 10-tunnisest autõsoidust ja seiklustest Nimbinis :)
Viisa teemal nii palju, et saatsin vahepeal esimese portsu tõestusmaterjale meie suhte kohta agendile. Peale kontrollimist sain uue kirja, et peab veel natuke dokumente koguma. Agent vaatas need ka üle ja ütles, et migratsiooniameti jaoks on palju tõestust. Saatsin vist üle 50 tõestusmaterjali. Alustades meie ühistest piltidest, piltidest koos meie vanematega, ühistest arvetest, pangakontodest, ühistest lennupiletitest, kutsetest ja lõpetades ühiste sõprade suhte arvustustega. Päris korralik ports tuli kokku.
Meie viisad antakse sisse augusti lõpukuupäevadel või esimesel septembril.
Siis teame mis meist saab :D

Tööd mul ikka pole, elan nagu printsess, ainult et tegelen koduste asjdega ka :D Alguses olid viisa asjad loomulikult olulisemad kui töö otsimine, tahtsin kiiresti dokumendid kokku saada, et saaks kaelast ära. Ja nüüd otsin tööd. Eile käisin proovipäeval ühes pidustuste kaupluses kus müüakse kõiki asju pidudele. Sain seal ühe seina kaubanduslikult õigeks teha. Sain kiita ja puha, pole need Jyski-aegsed ulmekogustes kauba paigutamised kuskile ununenud :D Ma jään vist elu lõpuni endal vannituppa rätikuid samamoodi kokku lappama nagu Jyskis :D
Igatahes, ta pakkus ainult poole kohaga tööd praegu ja 15 dollarit tunnis mis on alla legaalse tunnitasu. Aga kuna firma on tegutsenud ainult 3 kuud ja veel kasumitki ei teeni siis arusaadav et mustalt tahtis sellist väikest palka pakkuda. Kui oktoobris kooli lähen, on sealt poolteist tundi kooli sõitmist. Ma ei tea kas see oleks ideaalne ka. Mõtlen homseks välja.
Lähen kammin ühe hipi linnaosa Newtowni ka läbi. Seal palju lahedaid väikeseid ärisid, müüakse palju loodustooteid, ökoasju, palju on kaltsukaid ja taimetoidu restorane või kohvikuid. Kappan need läbi ja küsin kas tööd on pakkuda :)

Kuna vaba aega on mul palju siis olen päris aktiivne isegi. Vahepeal on õhtul tunne, et kuhu päev kadus. Käin ilusti trennis, koristan, joonistan, loen, käin rannas jalutamas. Kõik ülejäänud aeg kulub söögi tegemisele, üllatus üllatus :D ja muidugi asjade ajamine mahub ka kuskile sinna. Aga linna poole ei taha üldse minnagi. Ma nii naudin seda rahulikku elu siin.
Kuigi tegelikult on meil Raimo, Paula ja Christianiga mõte isegi natuke kaugemale linnast kolida ja oma maja võtta kus oleks bassein, Raimo saaks omale piljardilaua ja Christiani jaoks suur garaaž kus saab enda autodega tegeleda. Võtaks paari lisatoaga ka et kui kellelgi öömaja on, saab välja üürida näiteks. Ideaalne ka minu ja Raimo pere tahab novembris siia külla tulla, oleks kergem majutusega tegeleda. Aga see tuleviku asi. Natuke on veel aega.

Muide ma joonistasin jaanuaris ühe portree ka. Ei saanud seda avalikustada kuna see pidi kingiks alles juuni lõpus Eestisse jõudma. Ma pole ammu portreesid joonistanud ja uskumatult raske oli. Ma ei tea kas mul on nüüd muud huvid olulisemad aga kuidagi kärsituks olen läinud paberi taga. Selle pärast ei suuda eriti mandalasid ka enam joonistada. Tahaks pigem midagi muud teha, kasvõi jalutama minna. Samas praegu muud asjad peas ka ja kunsti ma kunagi sundida pole tahtnud, seega teen siis kui tuju tuleb :D Igatahes, siin see portree on, oskused pole veel kadunud :)



Sööke teen ikka samamoodi ja sama palju kui varem. Ilmselt enda kreatiivsuse panengi toidu sättimisse, ka kunstivorm ju.  Meeldib see teema :) Muide, mul instagramis konto ka @veganjanne kes ei tea, lisan sinna peaaegu iga päev uue foto toitudest. Tegin selle konto pigem enda jaoks, et ei tekiks momenti ''aaaa ma ei tea mida süüa''. Nüüd teen konto lahti ja voilaa, kõiksugused variandid olemas, vali ainult :) Pole ammu blogisse enda toitudest pilte pannud, palun, ilastage nüüd :D








Snow alati luurab kui keegi köögis askeldab. Vaatab sellise näoga, et kui sa mulle ampsu ei anna siis ma sinu sõber enam ei ole :D Ükskord sai mu peale pahaseks ka. Ta selline naaskel et ei lase rahulikult süüagi senikaua kui oma isu täis pole saanud. Raimo andis talle natuke enda toidust ja no neil on omavahel ikka väga tõsine suhe. Snowle Raimo väga meeldib ja no eks see on vastastikune :D Raimo võtaks ta voodisse ka kui mina lubaksin. Igatahes, mina polnud enda sööki veel lõpetanud ja kutsa tuli minu juurde nuuksuma. Ma sõin söögi ära nii et talle lõpus enam ampsu ei andnud aga ju ta oli väga kindel, et midagi ta ikkagi veel saab kui ta eriti armas on. Aga näe, ei saanud ja ta nii solvus mu peale. Läks teisele poole Raimot ja vaatas mind nii nördinud näoga, et kuidas ma julgesin talle seda teha :D Väike manipulaator :D





Nende piltide peale juba kõht ütleb, et peaksin midagi süüa tegema Meil nüüd hea ahi siin korteris. Peaks hakkama ise leiba tegema ja müüma :) tahtjaid oleks palju.

Nii. Nagu pealkiri ütleb siis oleme jõudnud natuke ringi ka vaadata. Ühe nädala lõpus läksime kolmeks päevaks Nimbini. See asub Sydneyst 10 sõidutunni kaugusel (koos pausidega). Väike hipitänav aga toimub seal palju. Seal korraldatakse igasuguseid ''teistsuguseid'' üritusi. Inimesed, nagu ikka, väikekohtades on palju toredamad kui Sydneys, kedagi ei huvita milline sa oled ja mida teed.
Läksime neljakesi, mina, Raimo, Paula ja Christian. Mehed sõitsid, naised istusid taga, nagu bossid ikka :D Tegime endale sinna patjadest ja pleedidest mõnusa pesa ja sõit võis alata. Austraalia mõistes nii pikka maad sõita nagu Tallinnast Vilniusesse, on käkiteod. Kui Eestist Leetu sõitsin, oli see küll piin aga arusaam vahemaadest ja pikkadest sõitudest on aja jooksul, mis siin suurel saarel olnud oleme, küll palju muutunud.
Käisime seal külas ringi. Seda ei saa isegi külaks nimetada. See on väikene tänav kus on kolm kohvikut, enamus kanepi teemalised kauplused, hipipoed, kaltsukad. Nimbin oli kunagi teadmata väikekohake aga nüüd on ta üle maailma teatud kui hipi linn ja alternatiivse elustiili pealinn.
Igatahes, sõitsime seal ringi, üks õhtu tegime lõket, käisime juga vaatamas. Kõike ma teile ei räägi, midagi peab meile ka jääma :) Maastik on seal metsikult ilus. Suured suured mäed, väga palju rohelust kuigi ajal kui käisime, polnud pikalt sadanud. Ikka oli roheline. Plaanime neljakesi septembris sinna kolmeks päevaks tagasi minna.
Ööbisime mägede ja veekogude vahel ühe laheda naisterahva maa-alal, kuhu ta oli mõnusa majakese ehitanud, et meiesugused saaksid ööbida. Selles kohas on täiesti teistsugune energia. Nii rahulik ja positiivne. Ma elaks seal samas mägede vahel kus ööbisime. Omanikul oli kolm hobust, palju kanu ja kutsu kelle nimi oli mõmmi :D ta nägu täpselt nagu karupoeg välja ka.
Jutt jutuks, pilte on palju mõnusam vaadata :) Lisan siia enda telefoniga tehtud osad pildid ja Christiani kaamergada klõpsutatud fotod.

Kloun :D



Polnud enda silmaga bambusepuid näinudki. Niiiiiii pikad ja võimsad.


Siin on üks teine bambuse ''põõsas'' mis maja lähedal oli. Pildilt tunduvad väikesed aga tegelikult olid nad ikka pirakad.





Siin läksime Nimbini vaatama mis poekesed seal on. Ma ostaks kõik tühjaks :D nii lahedaid hilpusid oli.


Paula siin ümbruskonnaga sisse sulandumas :D



Öösel oli selline taevas. Nägime linnuteed ja nii hästi. Farmis nägime ka ilusti kuna valgusmüra üldse polnud. Nimbinis tegime lõket ja aiavalgusti ei lasnud täiesti pimedas seda näha aga vaatepilt oli muidugi hämmastav. Nii palju tähti, nagu ise oleks seal üleval.




Selline oli meie lõke palmipuu all :D


Teise päeva pildid:



Siit on meie maja näha ja neid üüratult suuri bambuspõõsaid.


Läksime Paulaga hobust paitama.






Seal tatsasid keset päeva wallabid ringi. Nad on nagu kängurud aga poole väiksemad. See armas tüüp oli huvitatud meist.


Siin on Paula metsakuninganna. Nii hästi sobib oma ägeda riietusega sinna roheluse vahele :)


Koha omanik ütles, et neil oli seal mõned kuud tagasi suur üleujutus olnud aga et nüüd sai ühe joa juurde minna. Me muidugi tahtsime selle ära näha. Mõnus karske õhk oli. Ma seisin seal silmad kinni ja nautisin seda jahedust ja neid pritsmeid :)


Sõitsime natuke kaugemale ka ühe joa juurde kuhu eelmine kord ringi reisides Paula ja Christian minna ei saaanud kuna tee oli kinni. Selline juga:


Ma avan, et sain kõik teile kirja pandud. Kui Raimo tagasi tuleb siis teen kajastuse tema võistlustest ja kuidas tal seal läks. Loodetavalt saan temalt head pildimaterjali ka, et teile näidata. Uus-Meremaa on ju tuntud oma meeletult ilusa ja lopsaka loodusega. :) Aa, homme läheme Paulaga hommikul vara juba sinimägedesse matkama. Seal on praegu väga külm, nii et mütsid-kindad kaasa :)

Senikaua olge head, ärge kellegi peale pahased olge ja nautige elu :) Tsau








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar