esmaspäev, 28. september 2015

Mis teinud oleme ja uus rand

Pole mõned päevad midagi kirjutanud kuna kõik on nii tavaline olnud. Olime Raimoga mõlemad tööl. Ülejäänud aeg kulus mul tellimuste joonistamiseks, kaks on valmis:

See kuu pean veel tegema ühe joonistuse. Silmad on ausalt öeldes väsinud ja käsi ei tõuse enam pliiatsite poole. See minu viga ongi, ma ei saa käsu peale joonistada, peab tahtmine ka olema.

Unega on meil täiesti erinevad lood. Mulle see režiim sobib, et saan kaua magada ja õhtul tööl. Tunnen tegelikult et magan liiga kaua. Eestis seda lõbu polnud, et saaks 10h järjest põõnata. Teeb mu laisaks isegi, Nädalavahetusel otsustasin et hakkan ennast 9 ajal üles ajama sest farmis peab ärkama kell 5 ja muidu on eluraske kohanduda.
Raimo teeb peaaegu iga kord töölt tulles uinaku kuna ta ei oska kell 10 õhtul magama jääda. Alati kui tööle läheb, vaatab mind kadedusega aga meil oli Eestis vastupidi, muhahahah :)

Käime ilusti jõusaalis ka :)

Raimo tahab väga siin piljardivõistlustele minna aga Perthis ei ole selliseid asju.. ainult võistkondadega ja väikesel laual või snookeris. Individuaalseid võistlusi pole. Peab ise hakkama neid korraldama, kindlasti soovijaid oleks mitmeid. Tellis omale paar nädalat tagasi kii, meil siin maja all piljardilaud täitsa olemas aga kiid jalutavad alatasa minema. Iga päev vaatame postkasti ehk on teade, et kohale jõudnud aga ei midagi. Näha on kuidas ta laua taha kibeleb. Ehk oligi vahepealne paus talle hea, saab värske mõistusega uuesti mängima hakata :)
Täna otsisimegi ühe piljardisaali üles, sai natuke mängida aga kiid on siin silmnähtavalt kõverad ja teda kui proffi ajab see tigedaks.
Raimo peab oma piljardisaali või kooli tegema, saab seal laudadel magada ka kui muu ei aita :D
Tegelikult on see lahe, et on selline ala millega ta tõesti tegeleda tahab. Tahtmine on pool võitu ikkagi.

Ootame siiani enda TFN numbrit, et tööandja saaks õiged maksud meilt maha võtta.. 28 päeva on õigus need numbrid meile saata ja see aeg hakkab kohe kohe täis tiksuma. Helistamisest ei olnud kasu, ütlesid, et kui 28 päeva pole möödas, ei saa nad midagi teha. Kuigi Regina ja Lennard helistasid ning said telefonitsi numbrid kätte. Eks ootame veel.

Käisime täna rannas ka. Meie boss soovitas Cottesloe randa, mõtlesime, et käime kuskil uues kohas. Siin on nii palju paiku kuhu tahaks korraga minna :D
Rand oli rohkem peredele. Palju on lapsi. Scarborough oli selle eest rohkem noortepärasem ja nagu paradiisirand, ilusam liiv ja silmale ka meeldivam.
Cottesloes olid väiksemad lained olid, liiv oli mustem ja mõnes kohas olid korallid isegi täitsa rannapiiril. Järsku läks sügavaks ja rohkem oli rohelust.
Meie eelistame nendest kahest pigem Scarboroughi. Aga panen siia Cottesloest pilte ka:

Õhtul mõtlesime et sõidame sealt sikk-sakk mäest üles millest kõik turistid ja kohalikud räägivad-mägi kust peaks nägema tervet Perthi linna ja teadaolevalt on Perth väga lahmakas. Nimi on sellel kohal zic zac kuna tee lähebki üles sikk-sakk kujuliselt.
Mõtlesime kas üldse auto tahab meid sinna üles viia, teades et tal on tervisega tõsised probleemid.
Ustav nagu ta oli, tõi meid ilusti koju ka.
Me ei saanud väga häid pilte kuna jõudsime mäele alles päikeseloojanguks mis oli 18.30 õhtul ja peale seda läheb väga kiiresti väga pimedaks.
Mõned pildid kiusuks sest plaanime sinna nõlvale üks päev vaadet nautima minna ja siis saab kindlasti paremad pildid.

Kohtumiseni järgmine kord :)