teisipäev, 6. oktoober 2015

Adventure World ja mis toimunud on

Tere lugeja :)
Pole siia põhjusega ammu kirjutanud. Ilmselt pole teil huvitav lugeda et käime tööl, trennis ja kodus. Graafik on olnud selline, et pole jõudnud kuskil käia. Aga täna parandasime vea, sellest natuke all pool. Kõigepealt jooksvad uudised.

Saime eile lõpuks enda TFN numbrid kätte, et tööandja saaks õiged maksud meie palkadest maha arvestatud. Ootasime neid numbrid kuu aega ja ikka pidime ise helistama ja uurima.Eelmine kord helistades öeldi telefonis, et kui 28 päeva pole avalduse esitamisest möödas siis nad ei saa midagi teha. Eile helistades sattusin klienditeenindaja otsa kes ütles, et pole võimalik seda numbrit mulle öelda kuna mul polnud avalduse kinnitamise numbrit. Point selles, et numbrit ei saanudki olla kuna peale TFN taotlemise avalduse täitmist, saime kinnituskirja, et application has been lodged, ehk avaldus on kätte saadud ja tegeletakse ning TFN numbri peaks kätte saama 7-10 tööpäeva jooksul kuni max 28 päeva jooksul e-maili teel skännituna kuid kodulehel oli kirjas, et saadetakse postiaadressile mis avalduse täitmisel sisestasime. Kumb siis on? Kala on, vot.
Kuna antud naine ei osanud mind aidata, uurisin natuke mis infot internet annab, suht ei midagi. Otsustasin et helistan uuesti kuna kui suure tõenäosusega ma ikka sama inimese otsa satun. Rääkisin sama pika jutu uuesti teisele teenindajale ja ning peale nime ning mõne passi info ütlemise saingi numbri telefoni teel kätte. Sama tegi ka Raimo aga ta pidi eraldi helistama kuna oli sellel ajal tööl kui mina helistasin.
Eks siin ongi, et peab ise pinda käima, vahel ei viitsita lihtsalt sinuga tegeleda või teenindaja pole piisavalt pädev nt.
Andsime eile TFN numbrit tööandjale üle ning nüüd on selle asjaga korras :)

Saime parkimistrahvi maja ees eile. Kivi minu kapsaaeda. Me ei julge enam tänavatele parkida vaid pargima maja ette kus kõik teisedki muruplatsi rüüstavad. Parkisin tegelikult kollase joone äärde kus tean ise ka, et ei tohi parkida kuid kuna seal alati keegi pargib, mõtlesin et proovin ja sain ringiga tagasi. 60 taala. Kusjuures naljakas siin on see, et mõni asi on väga vähe arenenud. Trahvilehel olid maksevõimalused, et tule too ise raha sellele aadressile või pane posti??? Eriti kahtlane, alles lehe all ääres oli kirjas, et muudeks võimalusteks külastage kodulehte, ehk saaks ülekandega ka makstud. Post on siin väga popp. Nagu Eestis aegu tagasi.

Tööl on ikka kõik tavaline. Muide Raimo teeb varsti enda vaatevinklist ka postituse :) Ühesõnaga mina olen leppinud enda saatusega, et olen hetkel nõudepesija ja suudan seda kohati isegi nautida, mis on väga vahva :D Järgmine kord võtan kõrvaklapid kaasa, panen mussi kõrva ja laulan ja tantsin seal nõudepesumasina kõrval, teen asja natuke lõbusamaks.
Muide kes ei tea siis Eestis töötasin peaaegu 8 aastat JYSKis ja kuna minu vastutusala oli LEAN mõtlemise juurutamine kauplustes siis minu ägedad kolleegid tegid mulle mitme leheküljelise vande mida pean siin täitma. ESIMENE PUNKT ON KIRJAS! Pidin tegema 5S enda töökohas, tehtud! Kes LEANi ei tunne, siis 5S on lihtsustatult kui valid koha, sorteerid kõik asjad ära, sätid need korda, paned pinnad särama, teed sellest standardi ja säilitad. Idee tuli mul sellest, et pakkusin ülemusele ise välja et tahan midagi muud teha kuna ruumid olid minu mõistes räpased ja tahtsin nõudepesumasina juurest natukeseks eemale ja midagi muud teha. Ehk mina valisin selleks kohaks kokkadele vajaliku nurga kus nende potsikud-notsikud-kulbid ja muu träni on.
Enne nägi see nurk välja selline:
Minu mõistes väga sassis, imestan et kokad ise sealt midagi üles leidsid.

Peale riiulite ja põranda küürimist ja asjade paika sättimist on tulemus selline:
LEANi vilunud silm näeb vahe kohe ära :)
Tegelikut kokad muutsid natuke ümber ja tegid riiulid veel LEANimaks ja panid enim kasutatud asjad paremalt poole riiulitesse.
Hea tunne kui saan midagi paremaks teha :)

Adventure World
See lahe ülemus, Brad (peakokk), on meile igasuguseid lahedaid kohti soovitanud kuhu minna võiksime. Nendest üks oligi Adventure World kus täna käisime. Eile otsisime internetist natuke infot ja täna läksimegi. Teadsime, et seal on lõbustuspark, veeatraktsioonid ja niisama lahe.
Brad mainis, et kindlasti võtaksime tossud kaasa kuna seal saab karti sõita, ujumisriided, rätik ja oma söök sest süüa on seal kallis.
Koht näeb välja selline:


Olime umbes 12 seal, pilet täiskasvanule on 56 taala ja kehtib terve päeva. Võib vahepeal väljas ka käia ja siis uuesti sisse tagasi minna. 8 taala eest sai enda lukuga kapi kuhu isiklikud asjad panna. Meil oli seljakott kaasas, nii et kapp oli väga kasulik. Riiete vahetamise ruum, dushiruumid, WC-d olid kõik olemas ja viimaseid oli iga nurga peal, mis oli väga hea kuna rahvast oli seal palju. Täna ei olnud nii väga palav, kohati tuule käes hakkas isegi külm. Huvitav kui palju rahvast seal kuumadel päevadel on.

Esimese asjana nägime ameerika mägesid.. Mina kardan kõrgust ja Raimole lihtsalt see asi ei meeldi. Otsustasime nüüd või mitte kunagi :D Võtsime ennast kokku ja läksime kuigi nägime et rada läheb vahepeal tagurpidi ehk ripud peadpidi maa poole. Ärevus oli väga suur. Tegin pärast väljast video ka, ise seda kogedes on kordades hullem. Aga mitte nii hull, et teist korda ei läheks. Seal oli püsikliente kes käed lahti seda rada läbisid ja ütlesid et oi kui mõnus see on :D

Sõit kestis 2 minutit aga see oli piisav, et jalad meil mõlemal värisema panna. Minu unistus on ikkagi kunagi tõelisel ameerika mäel ära käia mis on väga kõrgel ja väga hirmus.
Kliki siia kui tahad youtubei videot ka näha kui kaamera on rajale kaasa võetud :)
Läksime sinna ka teist korda ja seekord istusime esimeses reas ja võime pea anda, et teine kord oli palju kiirem kuna mina näiteks ei jõudnud pead peatoe vastuski hoida.

Siis käisime veetorud ja rajad läbi. Pilt on selline:

Pildil vasakpoole oli väga vastik, seal pidi sellili jalad ees alla minema, jalgu pidi ristis hoidma ja käsi samamoodi rinnal. Ma tõusin kolm korda istuli kuna hingetorru tahtis vesi tulla, ei olnud meeldiv tunne. Raimo oli nagu rakett all kui ma poole peal edasi udisin :D
Need teised sinised rajad olid ägedad. Pidime kõhuli mati peal olema, pea ees. Hoidsime matist kinni ja lükkasime üleval istudes jalgadega hoogu ja hüppasime kõhu peale.
Taga sinise-oranžiga toru oli ka lahe, läksime kahekesi kahe inimese tubei peale.
Kahjuks seda suurt rohelist rada ei saanud proovida kuna praegu seda testitakse ja avatakse alles kahe nädala pärast. Selle pärast ostsime täna 20 taala odavamalt uue korra pileti (täispileti esitamisel ostupäeval saab uue korra pileti 20 taala odavamalt), tahame kindlasti proovida ning uuesti ameerika mägedele minna.

Käisime ka sellel:
Kiikus maksimum paralleelselt maaga. See oli pigem kaifi atraktsioon. Istusime seal silmad kinni ja nautisime seda tunnet mis kõhust läbi käis. Noored muidugi röökisid :)

Me ei käinud sellel:
Mina arvasin et see on liiga ränk kuigi pärast jälgimisel ei olnudki nii hull kuid siis oli juba hilja. Uued piletid on olemas, teinekord kindlasti ka sellele.

Ja ei käinud ka sellel:
Nagu ikka, mina lõin põnnama kuid luban et järgmine kord käin kõik kohad läbi. Väiksed lapsed käivad ja haigutavad nendel artaktsioonidel ning mina ei julge?  Peab vea parandama :D
Ning koht kus ei käinud oli ka free fall, kus istud all ja nagu rakett sööstad taeva poole mööda pikka tala. Raimo tahab sinna väga minna.

Käisime kartidega ka sõitmas. Ootasime tund aega järjekorras.. JAH! :) Et saada rajale kus sõidaks kartist jalgrattaga kergelt vändates ilusti mööda. Aga see selleks. Kõige parem on asja juures ikkagi fakt, et ma tegin Raimole pähe kuigi tema stardipositsioon oli parem kui mul :D Ta on väga rallimees, nii et kala ei saanud olla tema sõiduoskuses vaid pigem selles, et tema on suur ja paks ja selle pärast ei läinud tema kart edasi :D Päris naljakas rada oli tegelikult, gaas oli põhjas raja igas punktis, pidur oli vajalik ainult lõpus parkimiseks. Ehk kes natuke kõvem kartisõitja siin seda loeb, saab aru et see on lastele :)

Väga meeldis, et Adventure Worldi saab minna terveks päevaks ja tegelikult enamus olidki enda päikesevarjudega, toitudega ning lapsed leotasid ennast päev otsa basseinides ning torudes ja vanemad lebotasid niisama.

Umbes veerandi pargi ulatuses oli pea kohal rada kus sai kahe-istmelisel nö rattal vändata ja seda rada läbida. Ülevalt oli lahe vaade pargile sissepääsu poolt. Tegime mõned pildid sellelt rajalt ja üldiselt kogu ''seikluste maailmast'':

 Siit on näha neid istumiskohtasid ja telke kus sai terve päev olla.


 Selline väike lõbustus oli pisikestele põnnidele keda suurtematele ei lastud.

Tegi pättust ja ronis valve pukile.

Siit ka lõpetame ja homme väga ägedale rajale karti sõitma, siis muljetame, cheers ;)

2 kommentaari:

  1. Mul naabrimehel hiiumaal on kuur tööriistu ja träni niimoodi täis et seal ei saa kõndidagi. Poeg tal otsustas isale head meelt teha ja selle korda teha. Kui isa seda nägi, siis käratas pojale kurat nüûd ma ei leia siit mitte midagi ylesse mul oli kõik oma käe järgi ära pandud. Tundub et sul läks tiba paremin

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen sama juttu kuulnud kusjuures et on inimesi kelle on asjad nii ära sätitud et ainult nemad üles leiavad ja teistele tundub täieliku kaosena. Mul läks tõesti paremini, ju polnud nii palju asju lihtsalt :)

      Kustuta